O nas

EUROSNACK S.A.
Jesteśmy polskim producentem oraz dystrybutorem słonych przekąsek i biszkoptów.

Wieloletnie doświadczenie oraz nowoczesne zaplecze technologiczne sprawiają, że nie tylko z sukcesem prowadzimy sprzedaż produktów pod własnymi brandami, lecz także realizujemy kontrakty marek własnych dla dużych sieci handlowych, takich jak m.in. Jerónimo Martins, Dino, Tesco, Carrefour czy Polomarket.

Od 1 lipca 2010 roku spółka jest obecna na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, notowana na rynku NewConnect.

HISTORIA EUROSNACK

  • 19 96

    Ruszamy!

    Początki naszej działalności sięgają lat 90., gdy w Świętochłowicach ruszyła produkcja chrupków kukurydzianych pod nieznaną jeszcze marką “Chrupcie”. Już wtedy stawialiśmy na dynamiczny rozwój naszej oferty, czego potwierdzeniem była wyjątkowa receptura i skuteczna strategia komunikacji. W efekcie, po 12 latach działalności marka “Chrupcie” na stałe wpisała się w świadomość polskich konsumentów.

  • 20 08

    Wprowadzamy biszkopty

    Momentem przełomowym dla rozwoju naszej spółki był zakup znaku towarowego oraz przedsiębiorstwa od Zakładu Przemysłu Cukierniczego Lajkonik. Wraz z podjęciem tej decyzji nasza oferta handlowa poszerzona została o zupełnie nową kategorię produktów – aksamitne biszkopty, które do dziś wypiekane są przy użyciu tradycyjnych metod.

  • 20 14

    Rośniemy!

    Efektem dynamicznego rozwoju naszej działalności była konieczność zwiększenia powierzchni produkcyjnej. Kolejnym ważnym krokiem było więc przeniesienie linii wyrobów cukierniczych do zakładu w Tarnowskich Górach, który spełnia najnowocześniejsze standardy jakości i bezpieczeństwa.

  • 20 15

    Eksportujemy!

    Duży sukces, jaki nasza spółka osiągnęła w Polsce, skłonił nas do rozszerzenia działalności na rynki zagraniczne. Kluczowym momentem było rozpoczęcie dystrybucji w sieciach handlowych na terenie Niemiec. W rezultacie nasze produkty pojawiły się w takich sieciach jak Edeka, Lidl, Kaufland, Rewe, Bünting, K+K, Real, Aral.

  • 20 16

    Rozwój przede wszystkim

    Przenosimy produkcję chrupek kukurydzianych do Tarnowskich Gór, gdzie zainwestowaliśmy w najnowocześniejsze linie produkcyjne. Dbamy nie tylko o jakość produktów, lecz także o standardy bezpieczeństwa, stawiające nas na pozycji ponadlokalnego lidera rynku.

  • 20 18

    Podbijamy Europę

    W tym krótkim okresie nasza spółka odnotowała kilka sukcesów eksportowych. Za sprawą kontraktu z TESCO EUROPE z początkiem 2018 roku rozpoczęliśmy sprzedaż na rynku czeskim, słowackim i węgierskim. W październiku 2019 roku nasze produkty zaczęły być dostępne również w sieci TESCO UK. Tak szeroko zakrojona działalność eksportowa skłoniła nas do zwiększenia wzrostu mocy produkcyjnej. Konsekwencją tego było rozpoczęcie produkcji w nowym zakładzie w Psarach przy ulicy Akacjowej 4.

  • 20 22

    Kolej na Szwajcarię

    W kolejnym roku zdecydowaliśmy się na rozwój dystrybucji naszych produktów na terenie Szwajcarii, nawiązując tym samym współpracę z siecią COOP.

Misja

Zmieniamy świat przekąsek, wprowadzając innowacyjne produkty, nowe kategorie, a także bardziej elastyczne metody współpracy, dopasowane do potrzeb stale rozwijającej się gospodarki.

Chcemy zaskakiwać i oczarowywać konsumenta, a naszym partnerom udowadniać, że nie ma dla nas rzeczy niemożliwych i że w świecie przekąsek nie odkryto jeszcze wszystkich lądów.

Wizja

Naszym celem jest zajęcie pozycji europejskiego
lidera w produkcji innowacyjnych
i smacznych przekąsek.

Wartości

INNOWACYJNOŚĆ
I KREATYWNOŚĆ

To dla nas najważniejsze. Nie chcemy powielać schematów, nawet jeżeli działają i są sprawdzone. Wyobraźnia, innowacja i odwaga działania buduje cywilizacje i zmienia świat biznesu.

ROZWÓJ

Wynikający z naszej wizji, ale także obserwacji rynku. Śledzimy trendy i dostosowujemy się do zmieniającej się wokół nas rzeczywistości. Szukamy nowych możliwości – to wszystko daje nam energię do zmian i ciągłego rozwoju.

EUROPEJSKOŚĆ

Europa to nasz rynek i nasze korzenie. Hołdujemy jej wartościom, ceniąc szczególnie wolność, otwartość i innowacyjność europejskiej kultury.

ELASTYCZNOŚĆ

Zdolność do adaptacji to jeden z przejawów kreatywności. Jesteśmy jednym z największych producentów przekąsek w Polsce i w Europie, ale działamy jak niewielka, sprawnie zarządzana organizacja. Dlatego sprawnie reagujemy na zmiany, a decyzje potrafimy podejmować tak szybko, jak wymaga tego od nas sytuacja.

Zarząd

  • ANDRZEJ KRAKÓWKA
    PREZES ZARZĄDU
  • MIROSŁAW TOMASZ WLAZŁO
    WICEPREZES ZARZĄDU

Kariera

Cenimy kreatywność i odwagę myślenia. Poszukujemy współpracowników, którzy chcą się zmieniać i rozwijać razem z firmą EUROSNACK.

Którzy chcą zmieniać rynek przekąsek siłą innowacji i szacunku dla człowieka i jego środowiska.

Jeśli chcesz nami podejmować te wyzwania, prześlij swoje aktualne CV.

Sprawdź ogłoszenia

EUROSNACK
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ

Czujemy się częścią naszego regionu, Europy i świata.
Staramy się zrobić coś dla każdego z nich.