Eurosnack S.A. wygrał przetarg Carrefour Polska Pałka kukurydziana będzie produkowana dla sieci Carrefour na licencji Disneya


Chorzów, 30 sierpnia 2010r. – EUROSNACK S.A. – notowany na NewConnect producent chrupek i biszkoptów sprzedawanych pod markami Chrupcie i Lajkonik – został wybrany przez sieć Carrefour do produkcji chrupki kukurydzianej 60 gr. dla bajkowego projektu prowadzonego przez tę sieć. Chrupka kukurydziana została jednym z produktów, które francuska sieć handlowa będzie sprzedawać w opakowaniach z bajkowymi postaciami na licencji Disneya. Sprzedaż pałki kukurydzianej na licencji Disneya rozpocznie się w IV kwartale br. Eurosnack pod koniec lipca pomyślnie przeszedł szczegółowy audyt z HACCP zlecony przez Carrefour.

Udział w projekcie marki Disney jest rozszerzeniem dotychczasowej współpracy obu podmiotów.

- „Zgodnie z przyjętą strategią poszukujemy nowych odbiorców i nowych projektów współpracy, które mogłyby przynieść nam odpowiedni poziom przychodów, a co za tym idzie zwiększenie poziomu zysków. Pod koniec lipca Eurosnack przeszedł szczegółowy audyt, który został zlecony przez sieć handlową Carrefour Polska. Dokładnie sprawdzono nasze magazyny, każdy z poszczególnych etapów produkcji, personel, nasz system jakości oraz zarządzania zakupami i surowcami. Nie baliśmy się tego doświadczenia, ponieważ przestrzegamy nie tylko zasad BHP, ale także odpowiedniego poziomu zarządzania. Kontrola wypadła pomyślnie dla nas i tym samym zostaliśmy wybrani przez Carrefour do ich projektu związanego z marką Disney. Nasz produkt, chrupka kukurydziana w opakowaniu 60 gr. będzie dostępna w tej sieci sklepów pod wszystkim dobrze znaną marką Disney.” – opowiada Mariusz Spirkowicz, Prezes Zarządu Eurosnack S.A.

W sierpniu Eurosnack opublikował raport za drugi kwartał br. Spółka zanotowała 3-procentowy wzrost swoich przychodów w stosunku do analogicznego okresu w 2009 roku (z 1,61 do 1,66 mln zł).